02 detsember 2017

Kolm osa

Põhimõtteliselt koosneb mu töö kolmest osast:

1) et raamatud jõuaksid poodidesse, pisikestesse müügipunktidesse ja inimesteni - logistiku amet, eksole (et see ära ostetud raamat oleks arve kujul olemas meie süsteemis)
2) et raamatud jõuaksid inimeste teadvusteni - turundaja poolikult amet eksole
3) et inimesed, kes sisse helistaksid ja saaksid kurta oma raamatute kättesaamist või kättesaamatust

Ja need kolm osa on äärmiselt olulised.  Kaks esimest kajastuvad ka minu lepingus, kolmas tuli nüüd täielikult minu sülle. See on imelik ja see on sealjuures ka jube, kuidas ma ei jõua puhtfüüsiliselt asjadega ühele poole, kuidas mul hakkab mõnikord lausa paha, kuidas ma mõni päev ei jõua isegi sööma, kuidas asjad lihtsalt kuhjuvad ja mul hakkab paha. Pinge on muidugi kole asi, aga mõnikord on seda kõike liiga palju. Sest kõik need asjad jagunevad omakorda kolmeks-neljaks eraldi kohustuseks, mõnel päeval on siis kohustusi kokku 12. Ei jõua. Detsember - loomulikult ei jõua.

Kommentaare ei ole: