20 juuli 2015

Riia luuletusi

Sel aastal olen siis Riias käidud ja lugesin "Pimeda mehe aiad" ka läbi. Avastasin, et võib-olla on sinna mind sisse pandud. Imelik on. Naljakas on. Hea on. Aga segane on ka. 

*
siin, Riias, on kuidagi kodus.
sa kirjutad mu telefoni Tallinnast lauseid
ja mina pean pidet
enda s6na ja vaikusega
kord siinpool, kord sealpool
Daugavat
meie elu pole muud kui
s6numite saatmine
et sulle meeldivad
v2ikesed naised
ja mulle meeldivad mehed,
kelle on rohkem
n2ohooldusvahendeid
kui minul
ja sina oled karvane ja suur
triikimata T-s2rkidega
pikkade hallide juustega
hommikuti L22nemeres
ringiujuv hyljes v6i vanake
see Ylemiste oma
j2rvest viskas yle
aga v2ikestest naistest
ei!

Üksindus
M6nel imelisel hommikul
tagurdan ennast
unistustesse tagasi
yksi kyll
aga ma
elan neid
istudes Riia restoranis
isamaa ja vabaduse
k6rval

Lörri minemine
Mitme poisss6braga
peab l8rri minema
et ise l8rri minna
v6i Riiga
istuda Riia hosteli
pisikeses k88gis
syya soolap2hkleid
ja m6elda l2ti
veinipoisile,
kes oskas
aktsendiga
eesti keeles
v2rve nimetada
ja ait2h 8elda
ja naeratada
ja kysis
minu hindava
pilgu peale
et kas ma
vajan veel abi
ja mina m6tlesin
et kas veel l8rri
minna.

Kommentaare ei ole: