25 juuni 2015

Vat jah...

KOLMANDAS ISIKUS JA PAGULASTE PROBLEEMIGA TULEVANE
Natuke naljakas on tädi olla nii kaks-kolm korda aastas. Ma muudkui seletasin terve eilse õhtu oma kaheksaaastasele vennatütrele, et tädi Katrina teeb seda ja teist. Pliksik vahtis mind siuhkse näoga, nagu ma oleks ta nina all Meremäe torni alla neelanud või midagi. Ja siis korraga oli imelik, et miks ma endast kolmandas isikus räägin ja et huvitav, kas ma olen seda kogu aeg teinud. Kas ma olen alati uskunud, et ta ei saa teisiti aru või? Või on tegu minu meeltes igavesti kolmeaastase pliksikuga. Tegelt on ta väga asjalik ja tubli, aga ma vist tahan igavesti noor olla ja tema tahab igavesti äge pliks olla. Ühesõnaga jaanid ja värki ja Võru.
Ja siis veel see 9 õit padja all, et noh milline mu peiku olema hakkab. Päris naljakas oli öösel. Ma vist nägin unes natuke rohkem inimesi, kui viisakas tulevasteks peikudeks pidada. Ja miskipärast kukkus üks neist pikalt ja laialt selgitama pagulaste probleemi, mida täpsemalt läks mul meelest. Igal juhul umbes, et tegelikult ei ole probleemi ja et jah, tulevad.

Kommentaare ei ole: