30 juuni 2015

Jahp

Mul on raamatupoepalavik.

Seal ma siis olen. Raamatupoes. Tassisin täna kolm Jüri Kolki viimast proosakogu "Suur võidujooks" luuleriiulist raamatupoeletti ja palusin vabandust, et ma lihtsalt ei saa, et proosa ei tohi olla luuleriiulis, et palun vabandust, aga... 
Ja siis me otsisime toreda rohejuukselise raamatupoetüdrukuga viisteist minutit järjest Jürgeni osalusega kirjutatud raamatut "Palverändaja" taga. Seal ma siis olin, istusin koguni raamatupoeletile, sõna otseses mõttes ja tegin sedasama lolli ostja otsingut, kus keegi tuleb poodi ja tahab mingit raamatut, mille pealkirja ta ei mäleta, ja teab ainult, et tema onupoeg kirjutas sinna eessõna ja võib-olla on see religioonist võib-olla reisimisest või midagi. Igal juhul me leidsime ta. Ma võin loll ostja olla küll, aga ma tunnen endiselt väga hästi raamatupoe otsingusüsteeme, niiet...

Kommentaare ei ole: