11 aprill 2015

Perekond Belier ja kurttumma Katrina sõna

Võimas, seisan keset kohvikuletti ja teatan neiule, et mul on seda valget asja vaja. Tundub, et minu eesti filoloogi bakalaureus ja kirjandusteaduse magister on roostetama läinud, sest ma ei lisa, et mis valget asja ja ei saa ise ka aru tükk aega, et valgeid asju letis on päris palju.
Neiu näitab smuutit.
"Ei!"
Neiu näitab salatit.
"Ei!"
Mina närtsitan ennast veel natuke ja lisan: "Ei, see on alkohoolne valge asi."
"Aaaa! Chevanet vahuvein!"
"Jaa."
Muidugi võib-olla ma eelhäälestasin ennast nutmaajavalt ilusale prantsuskeelsele kurttummade filmile, kus on inimesed võimelised hääldama välja väheseid sõnu. Ehk siis kurttumma Katrina sõna oleks valge. Mingit valget asja palun mulle. Ahjaa "Perekond Belier" on selle filmi nimi ja väga khuul oli ja väga palju sai nutta ja üldse.

Kommentaare ei ole: