16 aprill 2015

nais-Sheldon, mkmm, aga Amy ei ole nais-Sheldon, Amy on täitsa paras paar Sheldonile

Olen ennast Amyga võrrelnud, aga tegelikult - noh, ma ei ole üldse kindel, et ma olen Amy moodi. Igal juhul praegu olen segaduses ja ma kardan, et tuleb teha tibatilluke elumuutus - jälle, jaaa, ma ei ole kindel, kuidas see minule või mu papile, kes on alati hirmustähtis ja ükspäev, kui ta nuuksus mulle teispool telefoni, et see, et ta nüüd ekre valis ei peaks ju temast kohutavat inimest tegema ja ma ei ole ju tema peale pahane, kuidas saab üldse minu papi peale pahane olla ja tõenäoliselt on maailmas nagu tõeliselt vähe neid inimesi, kellega ma viitsiks rääkida tundide kaupa kooseluseadusest ja eesti-vene elanikkonnast ja noh igasugustest asjadest, muudkui vaielda ja vaielda, mis siis et seal vastas on inimene, kes on padukonservatiiv ja kellel on maailmale hoopis teistsugune pealevaatamistung, kui minul, ta lihtsalt on kõige armsam papi ja ainuke perekonnaliige, keda ma aktsepteerin täielikult, umbes nagu Sheldon oma paduusklikku teksalasest ema. Ja ma ilmselt ei sunni teda läbi lugema kõiki oma luuletusi, aga peaaegu kõiki sunnin. Nagu umbes Sheldon sunnib ema käima kõikvõimalikes kohtades alates vanusest 8. Jaa...  Ja sellepärast vist on mul ka natuke raske, aga väga tore olla Sheldoniga virtuaalses kooselus. Ja ma ikkagi olen nõutu, et kuidas Jim Parsons ja Mayim Bialik ei ole päriselus paar - neil on siuhke veider keemia, aga raudpolt  peaks Jim olema hetero, aga näeh, ei ole... Peale selle meeldib talle sport ja koomiksitest hoidub ta ilmselt sama kaugele kui mina ja veel mõned.

Kommentaare ei ole: