22 november 2014

Asjad, mida keha lubab teha ja mille puhul protestib

12 ja pool filmi ära vaadatud.

Täna läbisin siis oma elu esimese 3d kino. Poolpimedale on see päris huvitav kogemus. Noh, ütleme nii, et kui üks mu silm teeb nagunii enamuse tööst ära, ja teine tekitab vahetevahel selle va päriselu 3d-efekti, siis nüüd Godardi filmi "Jää jumalaga, keel" vaadates - oli kõik kuskil kolgend minutit hästi hästi põnev. Poleks iialgi uskunud, et nii inimeste kehad, kui ka lambid, lilleõied, koer muutuvad käegakatsutavateks sõna otseses mõttes. Hästi hästi kummaline ja mõnus tunne oli. Aga kui ma siis välja jalutama läksin ja tagasi üritasin saali saada, siis ei saanud ma enam aru, et kus ja mis ja kuidas ja sellest tegin ma järelduse, et mu vasak ülinägev silm, ei tunne ennast kolmdees eriti kodus, et pigem olgu päriselu kolmdee. Aga need, kellel kõik funktsioneerib, kolmdeetage, sest see on tõesti väga äge.

Kommentaare ei ole: