01 oktoober 2014

Sellised lood

Ettevõtluspäeval seletan kahele väga asjalikule kontoritöötajale, et ega see teenindajate juhtimine lihtne olegi. Mõlemapoolselt. 


Nemad arvavad jällegi, et see on teenindajate endi süü, sest nendel ju pead otsas ei ole ja nemad ju mõelda ei oska. Noh, ütleme nii, et kellel on lihtsam läheneda, kas juhil töötajale või töötajal juhile. Kellel on lihtsam poes läheneda inimesele, kes tema vastas on. Kas kliendil poemüüjale või poemüüjal kliendile? Reeglina on nii, et peaks olema ikka poemüüjal kliendile lihtsam läheneda. Nagu ka juhil oma töötajatele lihtsam juurde astuda. Reeglina. Sest, kes teeb ostureeglid, oma aja müümisreeglid. Juht. 


Kommentaare ei ole: