06 august 2014

Mõtteid ihast

Basiilik.
Mida selle palga eest ikka osta, kui mitte basiilikut.
Maailmas on palju häid lõhnu, aga ükski neist ei ole üle basiiliku imelisusest.

Raamatud. Palju raamatuid. Mõned tahaks Võrru saata. Vend oli tšehhi õlu üle kohutavalt õnnelik, mis Viiking külakostiks meie külmkappi jättis. A mina käin mööda linna ja seletan kõigile, kuidas ma herr Viikingist sissevõet olen. Ma enam ei ole nii kindel. Peale selle äkki tal lihtsalt polnud kuskil ööbida. Aga igal juhul on temas midagi sellist, mis ajab puhta segadusse.

Pärast mõnda herri on kõik kallistamised, musitamised ja ööbimised kuidagi ühetaoliselt platoonilised. Noh, ma kukun inimesi kallistama, kellest ma hoolin, mis muide ei tähenda seda, et ma neid ihaldan ja nendega kohe seksida tahan ja mida kõike veel. Üldiselt jaguneb minu meestetajuvus (või peaksin ütlema inimestetajuvus, sest aegajalt kuulub ihaldatavate hulka ka mõni äge naine) kolmeks:

1) väga äge inimene on - rääkida tahaks, absoluutselt kõigest, tahaks ribadeks ja lahti teha kõneldes - noh, emotsionaalselt - enamus mu meessõbrad ongi sellised - lapsi nendega ei saa teha, koos on hirmustore, mõnel ähmasel hetkel hoiad käest ka kinni, väga ähmasel. Noh, näiteks sõidad Lätetele ja tead, et Lauriitol on pehme madrats ja ta on hästi tore ja ta on hästi hoolitsev ja temaga on superäge rääkida asjadest. Ja nendel ähmastel hetkedel hoiad tal käest ka. Aga muidu, nagu ma ütlesin, lapsi nendega ei tehta, sest see oleks nagu magaks oma lihase venna-isa või millegi/kellegi veel hullemaga.

2) mul-on-täna-seksi-tuju-inimene - nendega ei taha rääkida, üldiselt mitte millestki, vait tahan olla, aga kõike muud tahan teha, ja mitte sellepärast, et tuju oleks ähmane (või noh enamasti ta peabki üsna ähmane olema) ja üldiselt selle inimese puhul ei huvita mind ei tema tarkus, ilu ega muud asjad, see mingi täiesti lihalik, peaaegu instinktiivne loomalikkus huvitab mind. Selliseid kohtan baarides, ärajoodud peast mõnel üritusel ja selliste ees on mul pärastpoole päris piinlik.

3) kaks ühes - rääkida tahaks ja kätt hoida tahaks ja ribadeks tahaks teha nii füüsiliselt kui ka vaimselt - et näha, mis seda imelooma tuksuma paneb, siis tuleb vaadata, et kas ta ka tahab minuga sama teha ja enamasti noh, enamasti ei taha, mõnikord on sõbrastaatuses mees, kes tahab rääkida ja kätt hoida, sellega tuleb ettevaatlik olla. Aga jah, seda kolmandat varianti - ma vist olen kohanud teatud olukordades, aga mitte pikaajaliselt.


Kommentaare ei ole: