03 mai 2014

Romantikavastasus

Kuidas teha oma inglise sõbrale selgeks, et ei mulle ei meeldi vihm ja romantika? Tähendab koos on nad eriti katastroofilised. Romantika iseenesest pole kõige hullem asi, mis juhtuda saab. Ja tavaliselt võib minu elus kohe täitsa palju romantikat olla, kuigi viimased kaks kuud olen mõelnud romantika vajalikkuse üle. See ei ole vajalik, sest enamasti ei taha keegi mulle lapsi teha või minuga midagi teha. See tekitab masendust, masendus omakorda tekitab tunde, et äkki mu eksistentsil polegi eriti suurt põhjust ja see omakorda paneb tahtma välja joosta - igalt poolt, enda seest ka. Kui inimestele on antud munarakud, aga nende kasutuskõlblikkus muudkui läheb aina hullemaks ja hullemaks. Nagu eelmisel kuul olin täpimammi, sest mingil iks-põhjusel (olgu see kevadõied või pulberkohv) olin ma korraga otsmikust täpidaam, ja mis ma sellest järeldan, järelikult sünnivad mul täpipoisid ja täpitüdrukud. Ikkagi geneetika ja värki. Romantika on tore. Ma ei ole üldse kindel, kas seks ka tore on. Üldiselt on mul natuke meestest kõri maani. Ma tahaks neid kaugelt vaadata või siis imetleda nende ilu. Päriselt pole vaja.

Kurt Vonnegut teatas Ajavärinas, et kirjanikel on tavaliselt väga kenad naised. Noh, mina ei ole kena, järelikult ma ei ole ka kirjanikunaine. 

Kommentaare ei ole: