26 mai 2014

Klatšimoorist magaja

Täna töö juures. Tegime kõik edukuse testi. Mina olen igal juhul klatsimoorist sidemetelooja. Muudkui panen inimesi omavahel suhtlema. Lausa imelik on selle peale mõelda. Pärast Anneli Salga koolitust tekkis palju mõtteid. Eelkõige seoses sellega, et kõiki oma teadmisi tuleb rakendada. See, et me enamasti ei oska isegi ette kujutada, kuhu võib paigutuda kirg muusika, luule, heade teksaste, tehniliste vidinate, tarbekaupade üks vastu, et mida selle kõigega ette võtta, et mismoodi see muudab või sihistab inimeseks olemist üldse, siis seal sai see uue tähenduse. Inimenegi sai uue tähenduse.

Töö juures. Mees naisega letis. Kinkekotte kolm ja asju kah hunnikute kaupa, et kinkekoti sisse panna. Mina kisun igalt poolt hinnakleepse maha samal ajal, kui mees püüdlikult pinkoodi sisse taob. Hakkavad siis korraga asju kokku panema ja mees seletab, et mis, et kas kõik hinnasildid ongi ära võetud. Naine vastu: "Ega müüja ometi maga." Olidki võetud.
Mina selle peale: "Noh, ma muidugi kujutan ette, kui ma siin teie juures raks magama kukuks, oleks teil vist päris imelik olla."

Kommentaare ei ole: