18 veebruar 2014

Kassas kuulab muusikat plaksutades käsi

Lahutatud.
Seal ma siis olen.
Lahutatud.
Kuulan Gigi D´Agostinot ja mõtlen oma naisest, aga müüjale räägin loomulikult laulust. Kellele seda naist ikka ette heita, kui endale ja oma rumalusele teda hoida.
Kuidas hoida? Kuidas pidi tema mind hoidma?
Räägi nagu lapsega. Räägi nagu endaga. Räägi nagu seinaga. Või ole vait? Või ole endast väljas? Või karda? Mida ma kardan? Keda ma kardan? Jah, ma tahaks, et ta tagasi tuleks. Kohe. Võtaks mu ette. Kohe. Aga ta ei tule. Tunnen, kuidas see minusse voolab. See meeletu hirm, et miks ta mind enam ei armasta. Kas keegi hakkabki mind enam armastama? Kas mina hakkan? See on nagu see laul, teadküll, teadküll müüjanna, ma andsin ta ära. Olin nii tüdinud, et paha oli. Aga nüüd, kus ta on oma hüsteeriahoogude ja nõudmistega, et meil peaks laps sündima.

*
Buster Keaton, Sonja Henie, Harold Lloyd, Leonardo DiCaprio.

Kommentaare ei ole: