01 detsember 2013

Teatrisnäigud

*
mulle heinamaadest
sonisid
suitsetades katkisesse
ahju konisid

*
ma tahan endale
sukki siidiseid
rinnahoidjaid kah
kihlasõrmust
päristeemantiga

kallis vaene luuletaja

*
Jörgenile
me kohtume seal
Pikal tänaval
pärast kuulsa
koreograafi
üsna paljastavat
etendust

tal on blondid lokid
ja silmad
mis on rõõmsad
erinevalt minu
silmadest

ma räägin talle sinust
et sul on juba
viiendat aastat
sarikihlumise hobi
et nüüd siis
oled minuni
jõudnud

tema oli esimene
kes tutvustas
mind sinu naisena
ja mina olin segaduses

nüüd ta siis teab
veel kord.

*
kui su kodu
ribikardinad
pärani ajada
langeb keskpäeva valgus
otse su näkku
ja kui su nägu
minu poole pöörata
langeb koridori vari
ühte poolde
sinu näost

see teeb
suhtlemise raskeks

sa ei saa
kunagi olla
ainult valguses.

*
ära ütle
et nälga ei kartnud
keegi pääle
sureva linnu
südatalvel teist

ära ütle
et elu ei kartnud
keegi pääle
vaese munga
Tarkovski filmis

vaiki
ja mängi
seda uhkuse pilli
siidkinnastega
aegade algusest
rõõmsaks loodud
heaolumaailmas

mu kallis
rändamaläinud
lind
või siis maalane
eestimaalane

Kommentaare ei ole: