21 november 2013

Karje on karje

igasugune kirjutamine
kukub endast välja
kui on hirm
kaotada nägemist
kuulmist
mõistmist
kui valu võtab võimust
ja sõnast saab
sõnasse kukkuv valulik nähtus
millele ei ole kohta

mu ema
mu ema
mu ema

kui sa vaid oleksid teadnud
kuidas ma kõike nii isiklikult võtan
äkki sa oleks mu ära jätnud
sest karje on karje
olgu ta appi või ootel

olgu ta
nii nagu ta on
ja minul on valus
nii valus
et

sest karje on karje
alati ühtmoodi
langev

*
see vaoshoitud hirm
et sa ära lähed
on minus alati olemas
sa tead

ma luban me
jääme sõpradeks
kes ütlevad
tere, kuidas läheb
seda ma luban

rohkem ei suuda
ma enam lubada

see tunne, kuidas astun
endast ja sinust ja meist
tänavale

on õudne

on valus

ja sa oled
oma huultega
tema huultes kinni

ma luban
me jääme sõpradeks
kes ütlevad

Kommentaare ei ole: