30 november 2013

Jalutusnäigud

Minu linn
lehkab Lasnamäe
liiminuusutajate järele
kes tahavad unustada
aga keda ei lasta

Minu linn
unistab igavesti
suurest rahast
aga peab leppima
piskuga
sest kommunaalid
ja Jeesus Kristus
nõuavad oma

Minu linn
koondab endasse
inimesi
kes unustavad
ennast minu poodi
luulet armastama
mis siis et pime
mis siis et justkui
mutiurg
seal on
kõik need imed

Kallis ema

isa laskub ikka
oma unistustesse
nagu kõige kurvem
kuldrüüs rüütel

armastab oma
naist edasi
aga ootab sind
teispoolsusest tagasi

*
heaoluühiskonna
pikselöögid
teevad nägijaks
sellest mida
minul ei ole

ja ausalt
palun mitte
autoga meest

palun ajaga
inimest

kes julgeb hoida
mu laialirebenevat
inimeseks olemist

*
püüda mõista
teiste inimeste
vajadusi
vahel paremini
kui enda omi

see on hea
kaupmehe töö

üks vääritumaid
ja jõhkramaid
alamakstumaid
ja täpisteadlikumaid
ameteid

ja ometi ainuke
mille pärast
võin mina
nälgida
täiesti vabalt

ilma distsipliinita

*
ära tule mulle
vastu hiljaõhtu
pärast tööd
naeratan
püüdlikumalt
ja treenitumalt
kui tavaliselt

olen teenindaja
sa ei näe mind
vaid minu
vaikuseta vadinat

kuidas see oligi:
mu naine on klienditeenindaja
ma ei tea kunagi
millal ta päriselt naeratab
või räägib
olulist


Kommentaare ei ole: