10 november 2013

Hirmutiraažid

Une ja hirmutiraaži on alati rohkem
kui jaksan läbi lugeda
alati on olnud
ja sellega käib kaasas
see, miks mul kedagi ei ole
miks ma ei usu, et mul keegi on

sa pead talle olemas olema
kellele? kuidas? mismoodi?
kui asjad lagunevad käest
ja mina kardan olla
keegi hullumeelne
siis ma olengi hullumeelne

*
mida lähemale sa tuled
seda hirmsam mul on olla
jooksusammud pekslevad ajus
ma ise pekslen ajus
ja keegi ei saa aru
ma ei taha kedagi süüdistada
mul ei tule see hästi välja
külm kodu ja ehk soojad suhted
kelle või millega
armukadedusega
ma ei suuda armukade olla
sest ma olen seda näinud
kuidas mulle emaks sobiv naine
on minule armukade olnud
sest

ära küsi miks
neil peaks piinlik olema
aga neil ei ole
lihtsalt armasta mind
kui sa suudad
mul on ennast meeletult raske armastada
aga ma püüan
olen terve elu püüdnud
sest ainult nii saan ma
tema eest olemas olla
mitte ainult tema eest
meie eest
kellel on keel ja kirik
ja see teadmine

et me oleme olnud
meie oleme rohkem olnud
kui nemad
sest nemad on argpüksid
mis siis et lõppkokkuvõttes olen ka mina
kui mul on hirm
sinu mineku ees
nagu ka tuleku ees
nagu ka kohaloleku ees


Kommentaare ei ole: