05 oktoober 2013

Edie

Edie.

Sure siis ära
ütles ta
ütles kohe täie südamega
ütles, sest ta ei viitsinud olla
see, kes näeb,
kuidas ta aeglaselt
tema kõrval sureb

alati oli küsimus,
et kas elada või surra
sure, kui sa ei ulge
sure, kui sa teed seda poolikult

nendel hommikutel,
kui mu üliväike madrats on ilma jäänud kõikidest linadest
ja mina ei tea
kuidas olla
tahaks käituda nagu kõige tavalisem
ja käitungi
ilma igasuguste liigsete põhjusteta
käitun nagu sinu juurde kuuluv
lisalüli
ja eeldan, et sinagi saad niimoodi käituda
kui mul on tarvis
lisalüli

ebamugav ta muidugi on
kui pean valima huvitavate vestluskaaslaste
ja sinu vahel
ma armastan inimesi seltskonnas
meeletult
armastan nagu hull
armastan kokku panna palju erinevaid tegelasi
armastan
sind lisada
ja sinu teravusi ja sinu hullusi

ja kõige selle juures
armastan ühel hetkel vaikida
et näha, mis nad julgevad omavahel rääkida
ega kogu aeg e isaa olla
keskel

kui sinuga olla
tuleb sellega arvestada, et ma olen kogu aeg
keskel
et iga su kukkumine, joomine, ümberpöörd
suutmatus midagi teha
et kõik on lõpuks minu süü
ja see on kuradi ebamugav
ausõna

lõika see kuradi kõrv oma peast
ja kui sa seda ei julge siis
poo ennast üles või midagi
sest ma tean
et ma lähen hulluks

ja nii ongi

Kommentaare ei ole: