15 september 2013

Vaheletulekud

Kõik võib vahele tulla, aga ära helistamata jäta, et sa ei tule. Nii on lihtsalt kena.
Kõik võib vahele tulla, aga ära ütlemata jäta, et sa enam ei jõua, et sa oled juba võetud, antud, kingitud ja et mina ei ole see.
Ma ikka ootan. Aegajalt nagu tobuke, aegajalt nagu mina. Väike sassis juustega plika, kellel endal võivad ka mingid asjad vahele tulla. Noh, naabripoiss kutsus õunaraksu, oluline vaheletulek, vanaema kutsus tatart sööma, oluline vaheletulek, töökaaslane kutsus jänest vaatama, oluline vaheletulek - kutsuski sinna enda juurde, öeldakse, et ma pean olema valvas, et ma pean ootama, naeratama ja ma teengi seda. See käib töö juurde. Ja klient ei saa mulle öelda, et sorri midagi tuli vahele. Midagi ei tule tema ja tema raamatu vahele. Ainult mina või see, et seda raamatut ei ole, läbimüüdud. Aga alati on alternatiivid, laenamised, edasilaenamised ja kõik, mis ei tule vahele, kõik, mis viib kohale. Sidemed, sõprus, autod, jalgrattad, jalad. Kõik, mis kuulutab meid kõiki omaks.
Aga sina, ära palun sina ole klient. Võid isegi familiaarne olla. Ma püüan sellega toime tulla. Ei mängi alati välja, paanikahoog tekib või palavik, kui on liiga palju ja liiga tugevasti sind.

Kommentaare ei ole: