06 august 2013

Kuulutusi punase pliiatsiga vihikust Kanala kohvikus kirjutet

*
sa oled jälle depressioonis
kikilipsu pole
püksid vales toonis
naised mööda vaatavad
ja sina oled
jälle minu sõbratsoonis
mis teha
sind ikka armastan
kuid ainult kaugelt
nii kergem on.

*
mõnega võib kuulata
elu lõpuni džässi
teisega proovida
armastust teeselda
kolmas on lihtsalt
ehmatavalt kohal
iga kord kui
pöörad ümber
et teed juua

*
väikeste pahade
tüdrukute nimel
annan Jeesusele andeks
et ta seisis
normaalsuse eest
mida ei hakka
kunagi olema
ja mis ometi on
häda ja vajalik

*
täna unustasin
pliiatsi maha
sõnad rebisid ennast
mu üksindusse
ja ma küsisin
sind ja sina
mind enam ei taha
päev kaanetab õhtusse
järjekordsed külmad
üksindused

mille omanik olen
noh ma ennast
ju vahel
endaks tahan
anna andeks
ma armastan harva
ma tean
see on paha

*
ma olen
juba ammu tüdind
kõigist ilusatest
meestest
kellest vaimustun
kui põrgukuumuses
patustaja
külmast veest

miski pole päris
oleksin ma nagu
igavesti kloun
kes rumalust
tarkadele naeru
pähe ärib

*

1 kommentaar:

k@iz ütles ...

aitäh!