25 august 2013

Hirmuäratav mosaiigitegemine ja trenditeadlik pikamaajooks

Üleeile oli suvepäev Viikingite külas. Noh, kui te tahate näha purjus ja käsitööd tegevat Katrinat, siis järgmine kord jootke mind ka purju ja pange mind mosaiiki tegema. Üldiselt lõppes mosaiigitegemine sellega, et ma poole pealt tahtsin lahkuda, ajasin vaese käsitöömeistri hulluks ja siis tulin tagasi, et teha lossi asemel, , mida muide kõik meie ümber väga võimelikalt valmis olid vorpinud, Hiina müür. Ühesõnaga tüüpiline käsitööhuviline Katrina. Alustab ühest, lõpetab teisega. Vahepeal jookseb kolm ringi ümber maja, sest on hingand sisse tinahõngu ja tunneb, kuidas seegi vähene ajukogus, mis on kolbas, nihkub lolliks minemise suunas.

Tundub, et boonuspunkte ma ei saanud Ilusakolleegi silmis. Ja see oli vist hea. Lõppkokkuvõttes - liigne uudishimu viib teadagi milleni, kui sul on ilus kolleeg. Liigne sõbralikkus ka. Minu puhul tavaliselt kergete südamemurdumisteni. Ma muidugi ei tea, kuidas kogu kupatus Anjale, mu teisele kolleegile mõjub, et ta teab nüüd siis minu homobaarides tantsimistest ja igasugu muudest asjadest. Kas üldse saab midagist?

Ja loomaarmastaja olen ma ka. Liigseltki ehk. Kõikidele tuleb pots pots pots teha, mida kõike huvitavat enda kohta teada ei saa olukorras, kus saab nalja teha, inimestega jutustada. Ja kujutleda igasugu toredaid asju ette.

Minu püüdlikkus suhelda kõigega, mis liigub ja ei liigu, mõjub ikka kuidagi omamoodi absurdselt ja naljakalt. Tore oli igal juhul teiste poodide inimesi näha ja mis seal salata trendipikamaajooksust rääkida. Miks kõik jooksevad pikka maad? Moe- ja trenditundlik - meeskond ja Liina Tammiste ka. Muide Karl-Martin Sinijärv näitas mulle tema vinget luulekogu, mis tulekul. Ja ma olen erilises laikimismeeleolus, kui Liina otsustab Harku metsas kümnekat joosta, siis ma pean kindlasti-alati meeldimisnuppu vajutama. Siiani on meeles hra TähtisMees, kes teavitas mulle, et negatiivsete mõtete asemel peaks ma positiivselt mõtlema ja lisaks sellele ka jooksma. Annab endomorfiini ja hoiab vormis ka. Noh, vorm on juba täitsa vormitu. Minu kehaline vorm. Liikuda ei jõua. Füüsiline vastupidavus on vähenend. See muidugi ei tähenda, et ma vähem veini jooks ja rohkem jookseks.

Veinijoomine vähendab minul küll kurvameelsust ja teeb ülemeelikuks.




Kommentaare ei ole: