21 märts 2013

petukaup või tõeline

pea seda meeles, et me ei ole
muidu inimesed, kui armastades

mu vennanaine paneb mu kotti kolm pannkooki ja kaks õuna
ikka veel on inimestel hirm, et ma ei söö
isa naine paneb kotti mõned raua alt tulnud soojad juustusaiad
sõit võib alata

väiksest linnast natuke suuremasse linna
pinochet, paz ja muud toredad onud
reagan, thatcher ja muud toredad onud
tädisid on harva
näiteks isaspetrone ütleb
et tema oli kunagi margareti suur fänn
et marge oli nagu
madonna või micheal jackson
või noh püramiidid Egiptuses
noh, nagu maailmaime, mida tasub vaadata
ja eks ta oli ka noami klein
süüdistab paduparempoolseid
tuhandetes jamades
paz tegi boliiviast tänu oma lollile poliitikale
kokaiiniriigi, pinochet tegi tšiilist hullumaja
ja ega neil argentiinas ka paremini ei läinud
kokaiin ja kofeiin ja muud toredad ained
1000dollarine kuupalk
ja kaks tütart ja armastus
perekond sai telešous endale
auto ja 10 000 dollarit
ehk siis kümme kuupalka
jess? jess...
ja muud toredad onud
tähendab, et sain vaadata ellenit kuue pealt
ja seal oli selline efekt
välja mõeldud

isa pärib praktiliselt iga kord, kui ma koju jõuan
et millal ma talle oma pärismeest näitan
no keda ma talle siis näitan
ma suudan kõik mehed ära hirmutada
ja välja vihastada
ja mai teagi lolliks teha
või noh ma ise tunnen
mingil lollakal hetkel, et nad teevad minuga
eelöeldud asju

ei tee
aga persse ma seda tunnistama hakkan
kui ma olen ennast ära väljendanud
ja emotsioonid ei ole laes
vaid sõnastatud ebavajalikult üleloomulikud

mul pole papale kedagi näidata
ohjeesus

ma pean lihtsalt teadma, et kirjutada tuleb
ja mida, noh see selgub kirjutamishetkel
kui lugu saab endaks
aga võib-olla ka peale kirjutamist

Kommentaare ei ole: