20 veebruar 2013

segadusest maailmas

tööd tuleb teha, muud lihtsalt üle ei jää - jää libiseb jalge alt veeks, kui piisavalt soojaks muutuda ja kuumus uhab soojuse üle terve maailma, mu hääl krampub keelepaeltesse kinni, pea valutab, hing, hing, hing - ihu on nagu peenikeste nõelte ohver, und ei tulnud täna, olin päeval äramaganud kõik oma unenäod, mis sõelusid sõnu kokku kuskil padrikutes, kus vanad naised räägivad lugusid sellest, mis kunagi oli sellel maal,

sõbraga sain kokku - vaestest rääkisime, pärisvaestest, mitte mingitest vaeste kirjanike majast, vaid vaestest, nendest, kellest ei räägita, sest häbi on, kõigil on tegelikult, minul ka, piinlik noh, et mida ta siin jälle, vaatasin kummalise näoga toimetulemist ja hing tegi tiira ja taara, sest hing peabki tegema tiira ja taara, kui inimestele mõeldakse välja mingid 3,4eurosed euroabised makaronid, siis peab ju käima, jess...

eile nägin üle pika aja väikest printsi, kiljatasin, et ma lihtsalt pean teda kallistama, prints ütles, et ei pea, et absoluutselt ei pea, aga kui ma tahan või noh, tema tahab mind kallistada, et kas, et kas, et kas... No siis peab ju, tegelikult ma tahan alati teda kallistada, järelikult peab kallistama.

a uut maailma vaatasime eile ka ja imelik oli vaadata. korraga samastasin ennast erko valguga, lihtsalt - ma tahan midagi teha ja isa ütleb, et uuri eelarvet, kogu kupatuse peale, tore, jess, keelarve, keelkarvad, mis sa inimene endast ikka peale surma arvad või oma kadund rahvast, kellele seda kultuurkapitali ja muud jura vaja on, kui inimesed isegi ei suuda elada ja süüa

kus lasub süü - kus lasub armastus, kus jõud, mis sunnib paigale, mis sunnib tegema seda, mis on vaja teha, kus asub lootus, kus asub minu vanaema Lootus, kus asun mina

2 kommentaari:

vv ütles ...

Mis probleem sul kulkaga on? Juba mitmes postituses märkan mingit sappi sel teemal. Kui kulkat poleks, siis ei ilmuks luulekogud, head romaanid ega toimuks kirjandussündmused, kontserdid, näitused. On see siis halb? Kulka ei võta vaestelt raha ära, see on lihtsalt enam-vähem ainus kultuurirahastamise süsteem, mis on. Ja suurem osa loomingulisi inimesi sõltub sellest.

LiizaKazz ütles ...

ma ei tea
majandusest ma ei tea midagi
ja tundub, et kultuurist ka midagi

aga noh
mine sa tea
ÄKKI
varsti saab teada

rohkem

naljakas on vaadata, kuidas teatud asjad toimivad edasi, hoolimata sellest, et teatud asjad on täiesti kinni keeratud - ja võib-olla nii peabki, ma ei oska sda eriti seletada

see probleem ongi, ja ma olengi, kuidas seda nüüd väljendadagi - vaikselt hüsteeriline

Ohjeesus!