13 jaanuar 2013

Plaanid

Nii - luuleõhtu, mille kava on mu pähe raiumisel ja natuke kõvahäälselt mööda keret laiali. Pogenistid ei suhtle vist minuga enam või noh, need teised pogenistid, kellega ma olen sõbraks saanud, need ikka suhtlevad, aga need kellele  ma kallale kargan ,et kas te tulete minu ümarlauale, need ei suhtle. Ju siis olen halb inimene.
Esimene luuleümarlaud 7. detsembril 2012

26. jaanuar 2013 kell 18.00
Tallinnas, Roosikrantsi 4

Esinevad:

Katrina Helstein alias LizaCatt
Lauri Leet alias mikromegas

nii oma kui ka teiste pogenistide luuletustega

arutlevad:
Kirjanduslik ja Antikirjanduslik Gäng

Maret Vaher
Ivo Heinloo
Lauri Frei
Rolf Liiv

Kes tahab esinema tulla oma luulega, andku teada minule või mikromegasele. Võtke ühendust FBs või telefonitsi 53 423292
või helstein.katrina@gmail.com

Pilet: 2 eurot

Jah. Selline lugu.

Kirjandusliku ja Antikirjandusliku gängi - kirjanduslik pool

Kommentaare ei ole: