19 jaanuar 2013

Kiiluheite probleem

Kõrvakiil-etteheide Ilusa Kolleegi poolt, et minu jaoks on raha liiga oluline. Mitte rahas pole küsimus, vaid põhimõttes. Minu puhul loevad põhimõtted alati natuke rohkem, kui nad võib-olla peaks lugema. Isiklik elu hakkab kuskil mujal mängima, aga mitte seal - selles minu isiklikus vihases närvilisuses, kus ma keen üle igasuguste võimaluste ja võimete, et öelda lihtsalt, et niimoodi ei saa. Ja äkki tõepoolest ei saa, ma ei tea. Loomulikult tuleb kedagi-midagi armastada, aga mitte ainult see ei loe, veel miski loeb. Jah, võib-olla iseloomustab mindki härra Rosewateri kõikehõlmav armastus, kuhu sisse kuulub midagi enamat kui lihtsalt üks inimene, kuigi kui see üks inimene on see tugi, millele võib kindel olla, kust saada seda inimlikku julgust ja energiat uskuda teistesse inimestesse ka.

Mõtlema paneb härra Kolleeg kindlasti. Varsti leian end jälle tagumisest letist seletamas, et miks minu jaoks raha ikkagi NII oluline ka ei ole. Jah, sõbrad, kes viitsivad mulle oma vanu kampsuneid kinkida ja mind ilusaks teha ja mulle soovitada, et küsigu ma otse mõne mehe käest, et kas ma olen sellele mehele ka oluline, on vist märksa olulisemad kui raha.

Kommentaare ei ole: