05 detsember 2012

Otsikanad leidsid LiizaKazzi

Aga enne otsikanasid räägin teile Edda Pauksonist, kes käsib oma juulikuus välja antud abimeest uutesse raamatutesse panna. Lett on nagu draamadeks loodud. Õnnetu vanamees, kes unustas leti taga oma pinkoodi - või noh pakkus mulle kõiki muid numbreid peale pinkoodi oma peas. Ehk siis pangakonto numbri ja isikukoodi. Vaene tädi tema kõrval. 

Õnnetu naine, kellele ma ei müünud viieprotsendise soodustusega postkaarte, sest me ei müügi postkaarte allahindlusega. Tema kättemaks on väga magus, ta seisis peale ostu leti taga ja ootas järgmist klienti. Et äkki järgmisel on mulle ka etteheiteid. Oli. Ma nimelt ei teadnud, kas see kalender 2013 on Olioni oma või mitte. Ja seal ta siis lehvis selle teadmisega ukse poole, et milline rumal klienditeenindaja, kes peaks hommikust õhtuni endale selgeks tegema, millises kirjastuses üks kalender või raamat välja antud on. Võimalik. 
Milliste otsikanadega saab leida liizakazzi tera?

Ikka sellistega:

milline sa oled milline tahaks olla
2
armastusest
1
mida minust tahad
1
milline oled milline tahaks olla
1





Vähemasti on sedasi leitud minu 
statistika järgi minu blogi. 

Jeei. 

Kommentaare ei ole: