02 september 2012

tahaksin

tegelikult ma tahaks kirjutada lesbi või homoromaani
niimoodi, et kumbki tegelane hetkekski ei kahtle, et nii peabki

ARMASTAMA

ilma et ma ise samal ajal lesbilisust peaks praktiseerima

JEEH

4 kommentaari:

Koits ütles ...

aga hakka sis pihta
ja ega ei teagi
palju on neid
kes kahtlevad selles
et just nii peabki
ARMASTAMA

alguses ikka on
et naq
mida

kuidas
miks

ma ei taha
selline olla

seda ei aksepteerita

jne
jne
jne

aga kõik läheb nii
nagu minema peab

praktiseerimise
või mitte
praktiseerimise kohta
ma ei oska küll
midagi öelda

r2ndrott ütles ...

Kusjuures ma tahaks ka. Ja mõlemad variandid on teostatavad, mis sest, et ma naine pole. Tuleb lihtsalt sisse elada.

Rammstein laulab ju ka armastusest igasugustes vormides. Eelmisel aastatuhandel olid nad täiesti kuulatavad, tekstid olid sügavad ja muusika süngem.

LiizaKazz ütles ...

a sis mu tibud, hakkame uurimustööd tegema :D minu kallis tups :D

Koits ütles ...

ma juba tegelen sellega


kui küsisin
sis ta ütles
et algul
ikka kahtles
aga nüd
nüd ei kahtle
enam