07 september 2012

lugusid eilsest päevast

nii meeldib mõelda et
ma olengi nii kuradi tähtis
tegelikult ei lähe ma enamus inimestele korda
ja kui sa küsid miks
sis sellepärast et

sa tead vastust
ja see ei meeldi sulle
nagu minagi
selle loo lõpus
või alguses

*
eile

anorektiku päevadraamat

ära mind karda
olen vaid luukere
sest ma ei suuda
süüa

juba mitmendat päeva
keel kõrbeb 
süda on tühi
hääl kuulutab 
vaikust

vahel ka surma
sellist nälgivat
sõbra ema vaatab mind
mina ei saagi aru
et tal on mu puusadest hale

lolli lohutus

mis kaotusest me räägime
kui me oleme aru saanud
et seda me ei saa võib-olla ei tahagi
võib-olla pole vajagi

pigem on see alati võit
tuvi ja varblase ja katuse ja matuse 
võit või võti

amoraalselt
mulle ei meeldi moraalsed inimesed
veelvähem mulle meeldivad moralistlikud poeesid
ma lihtsalt 
kukun nende otsa

ja tunnen ennast imelikult
sest ma ei kavatsegi moraliseeruda

dekadents on parim tendents

*
sa tahad vastust saada kõigile oma küsimustele,
 mina vaatan sulle kell kaheksa hommikul silma tükk aega,
su silmad lahustuvad minu silmadeks,
sa oled veidralt ärevil, sa ei tea,
miks ma seda teen,
tõmbun eemale,
käristan su lahti - unenägude maailmast
ja korraga sa tead,
et pead ärkama ja tegutsema,
nagu vanadel headel aegadel kütid

mine püüa kinni karu ja pane ta tantsima, väike prints

ja mina lähen teisest uksest, et korjata köidikutest üles kõik jänesed

ja maast kõik seened

ja taevast mälestuseks kõik pilved

ja ma ei vasta kunagi lühilausetes

sest  ma olen naine

*


tegelt peaks temast rääkima
aga ma vist ei viitsi
jaa

*
ja kloostrisse
ei ole plaanigi minna

penttist ma mõtlen, penttist

Kommentaare ei ole: