27 august 2012

teineteiselt

mu kallis
millal sa tuled
mu juurde
ja kui tuled
kassa armastad mind
kas minagi

mõned hetked sõlmlevad valuks
ja meie ei räägigi enam
otsekui teineteiselt vaikust ja armastust
aina paluks ja paluks ja paluks

*
kõikides lugudes on midagi julma ja käredat, midagi, millest me inimestena kunagi lõplikult aru ei saa, nad peatavad meie olemise, meie naeratuse, olen just just just sinuga seal, selles vaikses ja rahuses linnas, kuhu keegi tulla ei saa, me räägime päevade viisi armastusest, mida meie kunagi ise tundnud ei ole, sina räägid täpsemalt, nii et mul hakkab hirm, sa oled nii paljudega seksinud, maganud, lapsi teinud (noh tegelikult tegemata jätnud), et vahel on mul tunne, et ma vihkan sind, tegelikult, armastan, armastan rohkem, kui sa arvata oskad, armastan meeletult, armastan nagu inimest, kellega on võimatu midagi muud peale hea olemise jagada

jagada luulet
jagada sõnu
jagada ilu

jagada tunnet
sellest ilust

jah
ma armastan ilu
sinus kasvavat ja sinuks saavat ilu
iga kord
kui ma sind näen
ja puutun

puurilinnust sõber

kunagi kutsusin teda tulnukaks
praegu on ta väike prints
võib-olla on ta tõesti see päikest
mööda taevast ringisikutav

ta on selline
kellega sa lähed
kuu peale
ja kuu peal on täitsa täitsa täitsa tühi

totaalne tühjus

ja ta vaatab sulle silma
nii

täielikult silma
ja ta räägi 
ta ei räägi kunagi liiga palju
ta haarab su käest 
ja küsib

et kasse kurv
ja sa vaatad kurvi

ja vaatad tema lokke kurvi taustal
ja kortse kulmu kohal
ja kätt, mis otsib kuskilt koti seest välja
vana märkmiku
kuhu ta kritseldab kurvi

ja päeva ja lille ja maailma
ja maagia

kurvist saab tema kritseldatud tee
sis vaatab ta oma suurte silmadega sinu silma
ja ütleb

räägi mulle lugu, kallis Katrina

ja sa ei saa sinna midagi parata
räägid
räägid kohe mitu lugu
ja sis kogu selle rääkimise peale
läheb su hääl kähedaks
ja sa tahaksid juua

ja korraga sa vaikid
ja tema on joonistanud kõik su lood 
oma märkmikku
kõik need kuuinimesed ja sisalikud
ja sinu silmad
ja sinu naeratuse

ja sibulad ja vanaema 
ja kirikud

ja sis sa lähed
ja teed talle kõdi

ja sis ongi

puurilinnust saanud laiatiibne
sõber taevas
või sis kuu peal

koos sinuga

Kommentaare ei ole: