25 august 2012

emotsioneerimine

peab emotsioneerima
kõige ilusama naeratusega
kutt

poes

otsib sõbra pooleaastasele pojale muinasjuturaamatut

ja ta lõhnab veel

nii hästi

et ma otsiks veel seda paganama raamatut koos temaga seal muinasjutunurgas

a vist ei tule välja

------------------------
ja sis tuleb suurte mustade prillidega letti

kohe selline
langusfaas

keegi ei ole kunagi liiga ilus, et olla tõsi

*****
Kui mõni silmanähtav tolvan ütleb mulle, et mu luuletus on talle meeldinud, siis on mul tunne, nagu oleksin tal tasku kallal käinud. (Auden)


*
ja enne teda seisab letis ilus ilus ilus täpselt niisama ilus ja armsa armsa armsa käitumisega hra tal on isegi kõige toredama inimese eesnimi ja ohjeesus

poiss

selline indigolaps
nagu kolleeg teda kutsub

--------
ja ennast guugeldades leidsin end headeridade koduleheküljelt Helena Läksist rääkimas
või noh oma arvustuse tema luulekogust

kuidagi hea oli enda nime vaadata

nii tähtis kohe

ahjaa

Tuvinaisega on see, et ta ei kohtund tuvimehega, mis on täielik jama, sest hra Õnnepalu võttis kogu preemiaraha ja ülejäänud said kah midagi, a minu tuvinaine jäi ilma

täits prr kohe, aga raha ma tahan tema eest ikkagi saada

ei tea

tuleb vist pruulile saata, aga mis sis kui ta ei vasta?

ehhh

õnneks sobivad mu surmakassid paremini, kui mu tuvinased
kassid
endiselt

aga raha saab ju nende paganama kasside eest nii kuradi vähe
uhh

Kommentaare ei ole: