01 august 2012

demüstifikatsioon - misse inimene muu on

naljakas on olla jälle kodus
tundub et nihkun iga päev alkohooliku poole
natuke kahtlane värk
ei tunne end hästi
täna oleks ilmselt juba neljas päev selles nädalas
kui ma veinitan

aga pole hullu
varsti pole raha veinitamiseks
sorri
viies päev
segi läks natuke

poognas olen eriti kuri
ja õel
ja kohutav

ja ma kahtlustan, et härra-mullemeeldibsukirjutamine
jaa just nimelt see härra
on mind nii palju demüstifitseerinud
et tal pole järgmine kord minuga üldse nii lõbus

jaa

(kui ma ise suudaks niisama lihtsalt nagu mõned mu endised poisssõbrad ennast demüstifitseerida, ohkuilihtne siis elu oleks, jaa, lihtsam, kui sa arvata oskad)

katariinale tahtsin näidata, kuidas lendamine käib ja sis avastasin, et näitasin ka piimale diivanilaua peal
uhh, see on ebameeldiv näitamine, nüüd peab koristama
jaa

Kommentaare ei ole: