21 juuli 2012

piss peas

a mul on poognapiss pähe löönud
nagu mõni  välk
selgest taevast
üldse ei oodand

jaa

võtmistest
enne naisevõttu
mõni armastusluuletus
mõnele mehele
et ta teaks
mida võtta
mida jätta

kuidas seda hinge võtta
või jätta või midagi
naeratust
noh

ma ikka ei lubaks
kellelgi omastada oma naeratust
või suud

käsi ehk mõneks hetkeks
lihtne küll
aga

veel võiks olla midagi
mis ajab palve kuulaja
segadusse

võta mu parem jalg
ja kuula talla alt
südame muusikat


et saada aru
milleks?


ma alatihti küsin
kus on see piir
kus inimene ei saa 
aru teisest inimesest

endast ka mitte
ja sis kui ma sellele lõpuks
vastuse leian
siis on nad kõik 
kas läinud 
või surnud

ja sis on mul endast kahju
aga mitte kunagi liiga palju
me armastame lugusid

selliseid
olen ohver lugusid
armastame kogu aeg
endast välja peksta
keegi oli meiega halb lugusid

aga kes ja miks ja kus
ei ma arvan, et viha on alati
mitme otsaga küsimus

ja luuletada tuleb ikka
aga küsimus on
kuidas

ja kuidas lõpuks saavutada
see leppimine
või rahu või õilsus
see on küsimus

andestada? miks?


ilus ja tõsi


ta meeldib kõigile
on selliseid
ta on liiga hea
et olla tõsi
ja liiga tõsi
et olla hea

ülbitsesin ühe sellisega
karp jäi lahti
loomulikult oli ta palju parem
ja tõesti
kõigele lisaks
tõsi

Kommentaare ei ole: