19 juuli 2012

niimoodi lätted ja filigraanne armastusstseenide tundmine

mul on uus lemmikmees
kõik teavad teda
ja kui ei tea,
sis saage teadma

Jacques Rivette

(sündind 1928)

ma nagu armastan rivette´i
ma kohe väga armastan
nii ropult palju, et hing

kurat
väga väga väga väga väga
eile nägin dont touch the axe
ta on draamade kuningas

või lihtsalt jumal, ma ei ole enam absoluutselt kindel, kuidas saab nii üksikasjalikult inimese kehaliigutustest teha selle närveldava kurameerimismustri, millest loodusfilmid lindude ja loomade puhul räägivad, nii et usud ka ja elad ka ja vihkad ka ja armastad ka

ja sis

kõige keerulisem asi siin maailmas
on loomulikult armastamine
aga kuidas kurat keegi suudab 
nii üksikasjalikult teada
inimeste kulmutõstmisi
ahastusi
pitsitusi

riideid, 

ja pilti võtta

kuidas?

?????


kavaldusi ja avaldusi lätete teemal ikka veel


Ants

Ilus tüdruklapse nimi - võtan endale, tõesti sobib, et saa või sellega rikkaks, järgmine kord tutvustan ennast Ants Kristjan Andripoegana.

Kärbes

Lendamisest saab halb hobi ja ärritamisest ja võileibade puremisest enne hommikusööki laual ka - keegi võtab lapatsi 
ja lööb su, ära üldse muretse, järgmisse ellu prussakaks.

Veiko Märka

Riietub samades toonides kui mina, armastab ruudulisi pükse, 
on minust kakskend aastat vanem, 
muidu pole tal häda midagi

lubab kogu küla põlema panna
siiani pole õnnestunud
peaaegu sama põlemissooviga kui mina

Endised poisssõbrad

alati
eranditult
kõik väga ilusad
aga kuradi ebausaldusväärsed
ja ega ma ka
parem pole

Meie

Olemegi neegrid, valgendaksime hea meelega naha ära, kanname nagunii troopilises kliimas jõlekuumuses jõleülikondi ja arvame end tsiviliseerituks kartes kasse, tegelikult nonde tarka küünistust, mis tooks meie hinge nähtavale.


Armuhirmu pitsitus


väikesed
paslikud
paanikahood
kallim väänleb mu sees
hing ära kärgi
tunne
tundub lõhkavat tõde

see ebamugavussaladus
ebateadvus, mitteteadvus
lihtsalt teadvus 
kutsuvad esile

hood
tahad, ei taha
armastad, ei armasta
nõnda on kõigega lood

nõnda on kõigiga lood


hädatarvilik jooks


mõtet ei pruugi olla
sõnajooksust rääkimata
peaasi, et esialgu on 

säärejooks

jaa, omast käest tean ütelda
kasulik


Närveldav naeratus


keegi ütles kunagi
et ma naeratan konstantselt
ja kõikidel piltidel minust
on vahel näha

ainult mu hambaplaginaid
tegelikult naeratan närviliselt
sest ma ei ole kunagi kindel
kasse

euromurel on hea kingitus, 
et kuidas see vastu võetakse, 
ja naer tuleb sisse sama kiiresti 
ja sama ebamugavana 
ja sama räigelt, 
nagu lõikaks aeglaselt niite lahti 
ja tegelikkust pooleks, et et et et 

armastage mind
armastage palju
armastage või euromurelite eest
või naeru eest
või naeratuse eest

ja siis äkki
äkki tõesti

Kommentaare ei ole: