18 juuni 2012

iluasjad



unes nägin blondi (hämmastavalt blondi) martin luigat
(nii ilus)

kes oli totaalselt paanikas, kui ma talle külge lõin
(ja ma olen unes sama agressiivne löödik, nagu päriselus, kui klikk pähe lööb)

uni on meeletu
lapsed on nunnud
lilled kasvavad
isa on vanaks jäänud
(jääb aina vanemaks, selle taustal on minu ema aina rohkem jumalikustunud, natuke hirmus, aga pole hullu, nüüd ma vähemalt tean, kust mul see meeste ülistamine tekib)

eile suutsin tervelt kolm tehnilist vidinat omadega sassi ajada, algas see gpsist, läks edasi digiboksiga kuni jõudsin Rändurisse oma meile mittevaatama

(nii tahaks oma isiklikku läpakat)

ja muidugi on ilusad naised elu keskpunkt - minu emm näiteks, kunagi keskkooli aegu nimetas õpetaja mind Helenaks ja see oli paaniline hetk

surnu kutsumine
elava kutsumine surnuks

Kommentaare ei ole: