03 mai 2012

jaa

midagi pole teavitada
isegi mehele pole läinud
tädi juures käisin
tema vedas oma mehepoegi vaatama
kass kriimustas katki
minul oli hirmus
natuke ainult

kõik teevad oma kraadi
igaüks omamoodi õnnelik
hea on olla
parim sõbranna jäi õnnelikult
lapseootele
nii tahaks teda juba näha
tädi lubab käe pealt lugedes
kahte abielu

mina kortsutan kulmu
aga lapsed
sünnivad mul lapsed
ilusad siniste silmadega
või pruunidega
või üldse
sellistega nagu minul on

mis mul neist meestest ikka
sellised nagu minu papa
selliseid pole ju
kõik kardavad vastutada
eks ma ise ka
valin endale kindlasti
ühe sellise, kaks sellist
ja sis mõtlen, et kas minu laps ka
einoh minu laps ikka

mis tal muud üle jääb
minu lapsel peab olema
sama äge papa kui minul
veel ägedam
veel nunnum
selline, kes mind ei peta
kes julgeb mulle öelda
et tal on aegajalt minuga paha
selline papa

****

evelinka - mu kahupea - mu printsess - mu leedi - kõige kõige jäi lapseootele
see on kõige parem uudis üldse

anti saar tekitab emotsionaalse vajaduse uue romaani järele, lugesin ta novelli viimases Vikris, ta keelekasutus on niivõrd lõõgastav ja piinavalt mõnus, et imelik hakkab.

Sündind 9. mai 1980



1 kommentaar:

r2ndrott ütles ...

vahel ma armastan sind ka, depressiivse väikelinna tüdruk
ikka teravalt