03 aprill 2012

tulge täna....

et tulge täna kanutisse
tulite eile ka jah
tulge sis täna ka jah
ma nagu ootan teid
kenneth flaki ja külli roosnaga
väga mõnus
väga füüsiline hiina tuba
küsimusega inimese masinastumise
vastu poolt võib-ollat
ja nii edasi

mmmm

tulge tulge tulge

mis te passite stü tõi kohale
teie tulge kohale
ja koht saab teid täis
ja tunne kaa

--------
ma usun, et kui ma veel kord püüan seelikuid selga ajada nii
noh nagu ma neid ajan ja nad mulle ümber jalgade tõmbuvad
nii nagu nad tõmbuvad ja inimesed ütlevad, et sihtmärk asub
seal - kaugel - kaugel - ümber nurga - seal seal seal seal
siis kui ma veel kord püüan valida metsa ja metsa vahel
ja valin vale metsa, mitte selle, kus sihtmärk
olgu see kool või kanala või põdraaedik
kuhu ma jõudma pidin ja läbi selle muinasjutulise
talveunelma ei jõuagi sinna vaid lõputusse talve
lõputusse metsa, siis kisun lahti oma lõhkise seeliku
ja mõtlen, et kuhu kurat, et kuhu kurat, et jumalküll
kuhu kurat ma edasi lähen, et  kelleks ja mismoodi
et nad nagunii ei taha niisugust peenikest krõhvat,
kes lumeseguselt ilmub katkise seelikuga, sest pidi
üle lombi hüppama kohale

aga ma naeratan, naeratan, ma ei suuda endalt eemale peksta seda
naudingut ja ilu, mis tuleb lihtsalt jalutamisest metsas
pole oluline võtavad nad mind õpetajaks, karjakasvatajaks pullile
ma lihtsalt naeratan, naeratan, naeratan
aga mitte ainult naeran kaa

ja nad vaatavad mind nagu ilmutust
see on ilus

Kommentaare ei ole: