15 märts 2012

Vihased naised (mõned neist magavad)


ma armastan freudi, kui ma esimest korda tema aktimaale nägin, sis ma mõtlesin, et kuidas küll inimesed nii koledad saavad olla ja kuidas neist veel pilte on võimalik teha, selliseid, alasti koledate naiste ja meeste pilte, mis ei kõlba mõnes mõttes karuperse kah, aga on kuradi kuradi ilusad. uhh... sellisel überimelikul tasandil, kus inimese hirm tegelikkuse ees jookseb kokku - saabki surevaks, surnuks, nagu see film Steve McQueeni oma "Häbi", nagu sellest kirjutatakse - seks kui tarbevahend.

Aga jah. Lucian Freud (1922-2011) rabab ja tabab
Benefits Supervisor Sleeping


Loomulikult

loomulikult
olen ma vahel
ainult tissid
ja lapsesaamissoov
mitte et see mulle
eriliselt meeldiks

ja loomulikult olen
ma üsna pahane
kui sa seda,
ma tean, et mitte
ainult seda
aga siiski,
loomulikult võtad

ma olen mässaja
nagu Jeesus Kristus
lihtsalt natuke
napakam

Kommentaare ei ole: