03 veebruar 2012

hullumaja keedetud riisiga oikuihea ja rahakas hommikusöök

kuna ma sisuliselt olen poognasse kolinud
sest seda on võimalik terve tööpäev täiendada
ja kliente loomulikult mitte tähele panna
aga ohkui äge eile oli
kui minu kõrval tripsutas hra dj, jah, ma arvan, ma nimetan ta ümber, veiks on ta muidu, aga siis - härra dj ja rääkis vaimustusega härra viiulimängijast New Yorgi metroos, kes viiuldas kolm miljonit dollarit maksva kääksuga inimeste ees ike täitsa põrgulikult kuus tundi kõige tippteosemat Bachi (ma armastan viiuldajaid, peaks ühe ära sebima, kohe ja praegu, nüüd!!!!) aga mitte keegi ei peatund ja kokku teenis muidu ikka sadu tuhandeid teeniv kunstnik kolgend kaks dollarit kuue tunni peale, oh, see on vist isegi väiksem tunnipalk kui mina saan, kurb? jah. aga dj oli vaimustuses.

niih. et sis kommentaariumid siia panduna:

Kristel Mägedile mängurõõmust

mängida tasub ikka
mängida mängimise enda pärast
ihast hullununa
küsida
kes see oli
see, kelle sa äsja endas
avastasid
suurte silmadega
ilus tüdruk

ei, ei ole printsess
ei, ei ole printsess

vaid sina ise
see hetk
kui hing sai lahti aetud
mängusegaduses avas prao
teise inimese juurest
sinu enda juurde

aga see on hirmus
armastus ma mõtlen
seepärast ongi et
peegeldud
teistest endasse
karjuma paneb

Mirellale kaitsmisest


mis sest kaitsmisest ikka
kaitsetud oleme
enese ees
vaatame
iseenda sisse ja
tundub et kõik
aga tegelikult
täiesti üksinda
kasvame lahku enese seest
teistest ka

koherentsele

ahjummel külh
kui armas
ma väisan alati
vanu fotoalbumeid
ja sis
sis saan teada
keda kes taga ajas
kellel oli neli poega
majas
aga ei ühtki meest
nii kõva naine oli
jaa

Aleksandra Tšobale

vahel mul on tunne
ja see on selline kummaline
kõikjaleulatuv
minul on selline isa
selline alatiarmastav
ta ei saa sinna essugi parata
on raske, on talumatu
vahel hoolida oma lastest
aga ikka hoolib
hoolib, sest teisiti ei oska

aga ma ise usun,
et armastus muutub
nagu sina kasvatad endale
tiibu, jalgu, rindu
karvu kaenlasse
või sis pügad viimaseid
nii muutub emaarmastus
pisut teistsuguseks
nõudlikumaks
nii enda kui sinu suhtes
imeks jääd sa alati
minu meelest

sellel onulvõitädil on võimatult pikk nimi
aga temale

peab


minu meelest ikka
täitsa sellepärast
et oled noor ja uhke
ja veri keeb ja pea käib ringi
oma füüsilisest kui ka emotsionaalsest
jõust


mis seal sees nii tugev, nii võimas
et õudne lausa
et just seetõttu
vanureid

(vahel on nad isegi
kergelt neljakümnendates,
väga noored inimesed
sisuliselt)

neab

sest peab, sest peab
et kuidas ei saa
peaks ju
aga vat jõuad sinna
pragunevasse vanusesse
sis proovi pidada
raske

Katariinale

kõik majad ongi su kõrval
nad ei lahku su juurest
nagu surnud sugulased
lihtsalt neid on nii raske
näha päriselt enda kõrval
mõtled, et ei ole, sis ei ole
aga ikka on, kogu see kupatus

kõik need majade majad
ja tubade toad
ja lõhnade lõhnad

kui ei unusta
ei kao need ka

Keelekoobastajale

ilus ju
et see on nii järjekindel
see armastuse värk
mul kaa
ma ootan juba uut
kurat juba sügisest saadik
ikka veel ei tule, roe
esimesed on katsutud
edasi, Kentuki poisid
ja tüdrukud

Kommentaare ei ole: