11 jaanuar 2012

pole

et võiks nagu marihuaanat olla
või lilli
või kommi
või veel midagi
aga näe

mida pole
seda pole

------------

diskrediteerin ennast
teen pisut maha
keegi peab ju

aga samas
eipea eipea

----------

inimesed lagunevad lõikekohtades surnuteks
mina kaa
miks ma sinu juurde tahan?
igatsen?

ise ka ei saa aru
ikka tulen läbi lume ja jää
ja siis
mõtlen, et mis ma sulle ütelda võiks
ja lõpuks pole sind kodus
või ei taha sa ust lahti teha

lõpuks ikka...

imelik on
väga imelik
kassa kirjutad ka selle üles
missa mulle ise oled rääkinud
et sulle meeldivad aegajalt poisid
noh mulle meeldivad ka
aegajalt poisid

(täna tegin psühholoogilise testi tuli välja, et mul pole eriti suhteid
neid intiimseid vastassoost inimesindajatega, võib ju kah, kuidagi loogiline tundub, et ei ole, tegelikult sinuga kaa mite)

et nagu paned selle dialoogi kirja
nagu su sõbranna mulle rääkis
et sul on plaanis
kirjutada raamat
sinu sõbrannade dialoogide kohta

ja sis ma mõtlen,
et mis kuradi pärast
ma sind ikkagi näha tahan
et võib ju

igasuguseid

hulle ja joodikuid
noh ma võiks ju suvalisse
baari minna ja vaadata
kui need isendid mind väga huvitaksid
või siis kirjanike majja
kui need luuletajad või kirjanikud
mind väga huvitaksid

(aga kassa tegelikult oled? viimatine kiri, see eelviimatine sisaldas usku, et oled hoopistükkis kangelane)

aga mina näe
leian end ikka sinu maja eest
mis seal kardinate taga on
kus sa oled

ahmineteadküllkuhu
mina sind küll ei taha
teadküll

ja sis ma olen nii loll
et hakkan su luuletusi lugema
ahmineteadküllkuhu

muidugi ma loodan, et su anne päästab su väiklusest
minu oma
nagu sa näed
ei tee seda mitte

Kommentaare ei ole: