14 jaanuar 2012

ma käisin väljas jah


Sarunas Sauka (1958) tema näitus käib Kumus, minu pea hakkas ringi käima autoportreest, aga ega seegi pilt aastast 1992 ja pealkirjaga "Double small" pole kah just paha leid või mis?

et lugu on sis selline
veider, papaajaa, jne me lebasime kolmekesti selles voodis
jürgen, anton ja mina - iivan
et sis miks või
ikka sellepärast, et

nagu selles raamatus, et kuidagi olime me tööst ilma jäänud ja meil polnud kuhugi jürgeniga kolida, kui kollaseks võõbatud geipoiss antoni juurde, tore lugu eksole, mina otsisin paaniliselt tööd, siis üritasin röövida pisikest firmat, kus kokku töötas seitse inimest, pluss mina ja koristaja, kellele maksti mustalt, kaotasin sinna oma koduvõtmed ära ja iivan, noh iivan vaimustus ilusate silmadega tüdrukust, tegelikult olin mina kaa vaimustunud aga mitte samast tüdrukust, ühest teisest, kes kolis minu juurest ära ligi kümme aastat tagasi, kellele ma saatsin iga jumala päev kirju ja kelle poole ma ei osanud enam kuidagi pöörduda, iivan soovitas, et kirjutagu ma madam valeeriii, valerii oli kohutavalt ilus jaa, siiamaani oli ta kindlasti kõige ilusam naine, aga teda ma endale lubada ei saanud, keegi ei saa endale valeriid, mina saan alati mariii, noh hea veel et mitte kürii, aga koduvõtmetest oleksin olnud kõige rohkem vaimustunud, et sis kurat, pidid need seal keset põrgulikku paanikat maha kukkuma ja eriti põrgulikuks osutus paanika siis kui tuppa astus kass ja hakkas kräunuma, meie peksime seifi lahti ja see ei läinud ega läinud ega läinud ja kass kräunus, ja siis, siis jõudis mulle korraga kohale, et nagu laest, et see kass päästis meid praegu meie patust, aga noh jah, kallale sellele loomale ju ei saanud minna, keegi, minagi mitte

lihtsalt kräunus, lollakas

++++++++++++
kas sa pead minema koledaks, et mind armastada - küsis pikkade blondide juustega poiss tüdrukult, kes tahtis temaga magada oma pärispoisi silme all.

ei

miks sa sis ei armasta

omal haigel moel armastangi, sa teadju

---------

kõik need näitlejad on surnud - ütles mees, - noh selle tüdruku poiss peksis ta narkootikumide laksu all kooma, ja tulevikulootustäht, sai minevikuks. see depardieu poeg, noh see suri kaa narkos. kah tulevikulootustäht sai minevikuks.

mees on pisut kriitiline, irooniline, kuri, ta meeldib mulle, vana, meeldib mulle veel rohkem, huvitav, kas ma tohiks ta endale peikaks sebida, äkki annab tasuta prantsuse keele tunde. ilus.

---------
igasugu instituudid, teretulnud

venelane eestis on olla hullem kui moslem, muudkui peab millessegi uskuma

aga all on
Andreas Gursky (1955) pilt Kuweidist 2007

Kommentaare ei ole: