06 jaanuar 2012

et siis meeldida

inimestele meeldib, kui nad meeldivad
minule meeldib meeldida
armunud olla meeldib kaa
aga mitte nii palju
see on valus

jaksab siis kogu aeg

poiss seisab verisevi põlvi mu ees
silmad vilavad
ahkui ma oleks vana mees bukett kärepunaseid roose sõrmis, hingitsemine õhus ja ulataksin talle need, suured suured suured lilled ja küsiksin, sest ta on nii ilus, ta on nii noor, ta on nii minu oma, see minu väike prints, et mis ta siis teeks, ulataksin need talle üle leti

sest praegu on see ainuke kindel lava millel mina liuglen ja ütleksin tasa tasa tasa, et siin, et võta, et see ongi minu elu ja veri ja liha ja armastus

ja kui ta küsiks siis minu käest: miks

ja vastuseks oleks: sa oled suurepärane klienditeenindaja

ja mina ei teaks mida vastata, sest ma näen seda meest elus esimest korda, ma olen poiss ja ma ei taha, ma ei taha mitte üks raas neid roose ega tema armastust

noh, siis mulle vist meeldimine nii palju ei meeldi

"millal sul paus on? tule joo minuga kohvi..."

eiteaeitea.

lugu kõrvetab ajukääru mõtteid, rkioski tüdrukud hoiavad kodus klaasmuna, nagu miss Maailm oma krooni, et... nimi munale graveeritud - ilu ja veidrus. igal pool on võimalik midagi saavutada, olid parimad lüpsjad, on parimad klienditeenindajad. nii... ei teisiti

väike prints vaatab silma - rahu
selline, mida ainult temaga koos olles tajun
rahu

totaalne

"ole tubli, sa nagunii oled, ma tean (ma olen sind selleks liiga palju armastanud, et mitte teada)"

ma telefoni vastu ei võtnud, sest lohutasin tüdrukut

pole hullu

uus aasta, uue hooga, parema ja soojema looga
armastan

Kommentaare ei ole: