13 detsember 2011

ehhh konstruktiivne tiine kriitika

ma tahaks niiväga, et sa oleksid siin
ma ei tea, kes
tegelikult tean
me seisame külmas öös tänaval,
kunagi kiskus mu toakaaslane
imekaunis poolukrainlanna mind siiasamma
tantsima
sinul on sinu pruunid silmad
millega sa mind terve õhtu oled vaadanud

ei, mina otsustasin, et ainult ühest peaks piisama
noh, mina ei tea, mida mina olen otsustanud
ainult ma ei ole piisavalt kasvanud
lisad sa veel
ja kui mu korterinaaber ütleb
et sa oled nunnu
ja sinu sokke tuleks nõeluda
sis ma mõtlen
jaaa

mõnel mehel tuleb süda kokku nõeluda
see on kuradi raske
ja see on mingi loll asi
mida ma teha tahaks
ma ei tea miks
lihtsalt võtta ta kokku
ja võtta ta sülle
ja võtta ta omaks
vahet ei ole
kas ta armastab mind nagu naist
või mitte
aga ma kardan, et ma hakkan seda nõudma
ja see nõudmine tekitab minus
paanika

selle cd, noh, selle cd, selle kinkis sulle ju peika
mul ei ole peikasid
peale seda, kui üks tüüp peale poolteist kuud minuga semmimist
indiasse sõitis, tema oli minu peika
kõik ülejäänud toovad mulle oma südant
oma lilli, oma luulekogusid, oma märkmikke
käsitsitehtuid, oma cd-sid

ja nii on

kurb on
vastik on
alati on



Flavia da Rini (1978) pilt 2009 aastast
seda, et mul oli ka sünnipäevapidu
ilus oli
mis mul muud

Kommentaare ei ole: